Országúti
Technológia/Országúti
Feltárjuk titkainkat
A Bianchi váz optimalizálási folyamata egy sor tényező függvénye. Ezen kulcsfontosságú elemek összhangja fontos egy olyan termék létrehozásában, amely megfelel az adott projekt követelményeinek. A Bianchi három nagyobb területre osztja a tényezőket: szerkezeti merevség, anyagtechnológia és teljesítményfejlesztés. Az első minden olyan eljárást tartalmaz, amely javítja a torziós merevséget fokozó hatékonyságot, a súly hozzáadása nélkül. Az anyagtudomány minden olyan technológiának a kiválasztását, értékelését és alkalmazását vizsgálja, amely javítja a kompozit anyagok minőségét. Az utolsó terület minden olyan megoldást magában foglal, amely a kerékpár és a használója teljesítményét összhangba hozza. Például a rezgéselnyelő és ütésálló technológiák, amelyek növelik a teljesítményt és az energiatakarékosságot, a vázmerevség csökkentése nélkül.
A Bianchi együttműködésben az amerikai Material Sciences Corporations-nel kifejlesztette a Countervail® anyagot,
amely egy szabadalmaztatott viszkoelasztikus karbon alapanyag, különleges szövetfelépítéssel, az útfelől érkező
rezgések 80%-át csökkenti, miközben növeli az ebből készült struktúrák merevségét. A Countervail® anyag
megtalálható az egész váz, valamint villa szerkezetben minden CV technológiával készült modellben: Oltre XR4, Oltre XR3,
Azoknak a tradícionális passziv elnyelőknek a vázakban, amelyek felszíni gumi betéteket használnak
elenyésző a hatékonyságuk az integrált karbon Countervail® rendszerhez képest, amelyet a Bianchi
fejleszett ki kerékpározáshoz és amelyet a NASA tesztelt.
Előnyök • Maximális irányíthatóság és kezelhetőség normál vagy szélsőséges rezgésterhelés mellett • Csökkenti az izomfáradtságot és segíti az energia megtakarítást a hosszútávú tekerések alkalmával • Megnövelt merevség és maximális teljesítmény leadás hosszútávon CV technológiával készült modellek: Specialissima; Oltre XR4, Oltre XR3, Infinito CV; Infinito CV; DAMA BIANCA; Aquila CV Kattints a videóra: |
|
|
• A felső cső és a fejcső találkozásánál alkalmazzák • A csöveket az előzetes hidroformálás után hegesztik össze, majd egy másik hidroformáló öntőformába helyezik és újra formázzak ugyanabban a folyamatban • Tiszta monocoque megjelenést biztosít, miközben növeli a váz erősségét és a kormányzás visszajelzéseit Ezzel a technológiával készült modellek: Impulso, Impulso E-Road, Impulso E-Allroad, Edoardo |
|
• Megnövelt rezgéselnyelés és ütésállóság • Csökkentett vázsúly • Az erőátvitel a hátsó villán keresztül fókuszálódik, ezzel felszabadítva a nyereg terhelését, hogy a kerékpárosnak stabil nyeregpozíciót biztosítson Ezzel a technológiával készült modellek: Oltre XR3, Sempre Pro |
|
• A „Bianchi Active Technology” és a Kevlar rezgéscsillapító megoldásának kombinációja lehetővé teszi a kerékpárosnak, hogy különféle merevségi viselkedéseket érjen el különböző erőhatások irányában, anélkül, hogy az erőátvitelben veszteség lépne fel • A hátsó villa különleges kialakítású • Kevlar alkalmazása a támasztóvillában és a szénszálas hátsó villában • Jobb rezgéselnyelés és tapadás az úton Ezzel a technológiával készült modellek: Infinito CV (BAT); Intenso; Impulso; Via Nirone 7 |
|
A Bianchi minden országúti tárcsafékes modellhez külön erre tervezett hátsó tengelyt alkalmaz. Az Aria, az Impulso Allroad, az Impulso E-Road / E-Allroad és az Edoardo 12x 100 / 142mm-es tengellyel rendelkezik QR-karokkal. Mind az Infinito CV, mind az Intenso Endurance szénszálas váza könnyű (csak 31g) 12x 100/135 mm-es tengellyel, eltávolítható QR-rendszerrel rendelkezik. Ezzel a technológiával készült modellek: Aria, Infinito CV, Intenso, Impulso Allroad, Via Nirone 7 Allroad, Impulso E-Road/E-Allroad, Edoardo |