Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

A Giro d'Italia hivatalos új szponzora a Bianchi

A Giro d'Italia hivatalos új szponzora a Bianchi

A három éves együttműködés a Bianchi és az RCS Sport között magában foglalja az Egyesült Arab Emírségek körversenyének szponzorációját, IL Lombardia-t és – 2021-től – a Strade Bianche-t. A Bianchi lett a hivatalos szponzora az új Giro Virtual és Giro E – nek is, az első több szakaszos e-bike eseménynek, mely a Bianchi stratégiai befektetése egy feltörekvő szakágban.

A Bianchi ikonikus celeste- jét valamint a La Gazzetta dello Sport pink-jét egyesíti egy izgalmas, új nemzetközi partnerség. 2020 – tól kezdve három éven keresztül, Bianchi lesz a hivatalos szponzora és exkluzív kerékpár márkája a Giro d’Italia-nak, a leghíresebb és ikonikus olasz körversenynek, mely az RCS Sport és a La Gazzetta dello Sport közös szervezése.

A Bianchi és az RCS Sport együttműködése abból a közös jövőképből fakad, melynek célja az olasz kiválóság nemzetközivé tétele, olyan sportesemények révén, mint a Giro d’Italia. A verseny több, mint 800 millió embert él, a világ több, mint 200 országában.

A három évre szóló megállapodás a Bianchi és az RCS Sport között a WorldTour naptár egyéb fontos eseményeit is tartalmazza. A Giro d’Italia mellett, a Bianchi a hivatalos szponzora az Egyesült Arab Emírségek körversenyének is. Az egyetlen WorldTour szakasz verseny, amelyet az Arab Emirátusokban tartanak, Il Lombardia, ’ a lehulló levelek versenye’, valamint a Gran Fondo Il Lombardia. Továbbá, 2021 – től az együttműködést tovább gazdagítják egy egyedülálló rendezvénnyel a festői szépségű Toszkán hegyekben, a Strade Bianche -val.  Az együttműködés részeként, a Bianchi fogja biztosítani a kerékpárokat a Shimano által üzemeltetett szerviznek, mely műszaki segítségnyújtást lát el.

A Giro E-vel való együttműködés egy másik stratégiai lépés a Bianchi részéről. A Bianchi Life-E programjával kíván az esemény hivatalos partnere lenni, mely a kerékpározás legelső elektromos intelligencia mobilitási programja.

Továbbá a Bianchi lesz a hivatalos szponzora a teljesen új Giro Virtual – nek is, amely április 18 és május 10 között zajlik, ahol profiknak és amatőröknek egyaránt lehetőségük van, hogy kipróbálhassák a 2020-s Giro d’Italia legjobb szakaszai.

 

Egy kerékpár az újrakezdéshez – Aria – Bianco Italia

A Giro mindent megmutat a világnak, ami gyönyörű Olaszországban, a Bianchi pedig büszke arra, hogy bemutathatja az új Aria – Bianco Italia-t. Ez az Aria exkluzív és limitált kiadás, tiszta ’fagyos fehér’ színben, az olasz trikolorral, melyet a láncvillán helyeztek el és a lilából zöldbe hajló színekkel a vázon.

Az új Aria – Bianco Italia modell azok számára készült, akik soha nem hagyják abba az álmodozást és velünk ünneplik a Giro Virtual megjelenését. Az Aria – Bianco Italia elérhető a Bianchi hivatalos oldalán, de csak limitált ideig, április 15 – május 10 között.

 

Salvatore Grinaldi ( Bianchi tulajdonosa): A Bianchi és a Giro közötti együttműködéssel egy álom vált valóra. Ebben a drámai és fontos pillanatban a világ minden táján úgy éreztük, hogy itt az ideje annak, hogy partnerséget kössük, mert most jobban, mint valaha, nem csak az olasz embereknek, hanem a világon mindenhol szükség van arra, hogy álmodozzunk és, hogy előre nézzünk az elkövetkező újjászületés reményében. Ez egy történelmi megállapodás két nagy olasz név között, akik mindketten Milánóban születtek, és akik képesek arra, hogy Olaszország legjobbját exportálják a világban a legizgalmasabb és legnépszerűbb sporton keresztül, ami a kerékpározás.

Fabrizio Scalzotto (Bianchi ügyvezető igazgatója): Hisszük, hogy a kerékpár, - akár a versenyzésben, akár azon kívül – alapvető fontosságú lesz a normál élet megújulásakor a COVID - 19 után. A Giro több mint egy kerékpárverseny, a kultúra része, az emberiség örökségének egy darabja. Ezért döntöttünk úgy, hogy most tesszük nyilvánosságra az együttműködést, amikor Olaszországnak fogódzóra van szüksége, hogy újra nyeregbe ülhessen.

A Bianchi egy piacorientált vállalat, ezt szem előtt tartva egy innovatív megközelítést fogunk alkalmazni a hagyományos szponzorációhoz képest. Azon dolgozunk, hogy a fejlesztéseken és a marketing projekteken keresztül közelebb kerüljünk az olasz, valamint az összes többi országban jelenlévő ügyfeleinkhez, nem csak a termékeinkkel, hanem az innovációs és inspirációs értékeinkkel is.

Az RCS Sport és a La Gazzetta dello Sport rendezvényei és kommunikációs csatornái hatékonyan támogatják stratégiánk megvalósítását a világ több, mint 60 országában, ahol a Bianchit forgalmazzák.